Win a $3,000 Travel Voucher!

Win a $3,000 Travel Voucher!
Gagnez un bon de voyage d’une valeur de 3 000$

WHO KILLED BBM ANALYTICS?

CONGRATULATIONS TO ANGELA FROM BELLMEDIA FOR SOLVING THE MYSTERY AND TAKING HOME THE $3,000 PRIZE!!

Contest now closed.

Show off your sleuthing skills and unscramble our puzzle to win.  To enter our contest all you have to do is solve our daily clues on Twitter and tell us who you think killed BBM Analytics*.  There will be 6 clues in total starting on November 3, 2014 with the final on November 10th.   Unscramble the 6 clues to solve the puzzle.  Email your guess to info@bbmanalytics.ca with the subject line ‘Elementary my dear’ and you will be entered in our draw for a $3,000 voucher from Flight Centre.

Missed a clue? Don’t worry all clues will be posted here on our blog by November 10th.  Be sure to check out our full rules and regulations below.

Good luck!

*Must be current Numeris member and active BBM Analytics’ client to win.

English Rules and Regulations

QUI A TUÉ BBM ANALYTIQUE?

Réveillez votre âme de détective et déchiffrez le puzzle pour gagner. Pour participer au concours, il suffit de résoudre les énigmes quotidiennes à l’aide d’indices sur Twitter et dire qui, selon vous, a tué BBM Analytique*. Au total, 6 indices seront dévoilés entre le     3 et le 10 novembre 2014. Acheminez votre réponse par courriel à info@bbmanalytics.ca en précisant comme objet : ‘Élémentaire mon cher’. Votre nom sera alors inscrit pour le tirage d’un bon de voyage d’une valeur de 3 000 $ de la part de Flight Centre.

Vous avez manqué un indice? Ne vous inquiétez pas; tous les indices seront publiés sur notre blogue d’ici le 10 novembre. N’oubliez pas de consulter les règlements complets du concours ci-après.

Bonne chance !

*Doit être un membre de Numeris et un client de BBM Analytique

Règlements pour le concours

Clue #1
The % point difference between men and women for monthly online shopping http://blog.nlogic.ca/Online-Shopping-in-Canada
La différence en (%) entre les hommes et les femmes effectuant des achats en ligne sur une base mensuelle http://blog.nlogic.ca/Online-Shopping-in-Canada

Clue #2
Using RadioApt:  QMFM breakfast share in Vancouver for OMPs wks 40-53 2013-14 http://bit.ly/1CSkvlN
Utilisation de RadioApt: QMFM « Market share - Breakfast – OMPs » , Vancouver, Semaines 40 à 53, 2013-14 http://bit.ly/1CSkvlN

RadioApt screen shot below:

RadioApt Screenshow 

Clue #3
The difference between dining category spots in Montreal & Vancouver   http://blog.nlogic.ca/Could-Edmonton-be-the-romance-capital-of-Canada
La différence de spots dans la catégorie “dining” entre Montréal & Vancouver http://blog.nlogic.ca/Could-Edmonton-be-the-romance-capital-of-Canada

Clue #4
Apparel category makes up what % of back to school radio advertising in Toronto http://blog.nlogic.ca/back-to-school-tv-advertising
Pourcentage de la catégorie “Apparel”  dans le total  des spots radio de Toronto pour le retour à l’école? http://blog.nlogic.ca/back-to-school-tv-advertising

Clue #5
Clothing stores are the ?th heaviest TV category in both Montreal markets for September 2014 http://blog.nlogic.ca/top-advertising-categories
«Clothing stores» est la X ième plus importante catégorie en TV dans les 2 marchés de Montréal en sept 2014 http://blog.nlogic.ca/top-advertising-categories

Clue #6
Canada’s Wonderland takes this spot for Halloween radio advertising http://blog.nlogic.ca/halloween-advertising
Canada’s Wonderland occupe ce rang pour le nombre de spots radio diffusés pour l’halloween http://blog.nlogic.ca/halloween-advertising

cropped image
**Image: Clue Movie Poster